6/07/2017

Holka s názorem je tady!

Tak jsem tu i se svými názory. Nevím, jestli bych tento první článek měla pojmout jako úvodní. Možná z části, protože ho bude stejně číst jen pár lidí. A to ti, které nějakým způsobem donutím, aby si ho přečetli a poté ti, kteří tu budou až za pár měsíců či let a moje psaní je zaujme natolik, že i tohle si budou muset přečíst.
No a proč začínám zrovna teď? A co chci psát? 
Odpověď na první otázku je celkem jednoduchá. Mám částečně po škole, mám čas a chuť. Blog jsem měla již dříve, ale byl to spíš ten typicky holčičí s beauty produkty, nějaké tagy a jelikož se věnuji focení, tak pár článků i o tom. Pak jsem ho chtěla předělat na čistě blog o focení, ale jelikož jsem neměla jakousi pravidelnost ve focení, a ne vždy to stálo za článek, tak i to mě přestalo bavit. A tak se dostávám k druhé otázce - Co chci psát? Možná nebudu psát pro každého. Možná druhý článek nebude tak zajímavý jako ten třetí. Chci ale psát hlavně pro sebe. Psát mě baví a mnohé to baví číst. Možná tohle bude jakási elektronická verze mého deníčku. Sama nevím, o čem přesně budu psát, protože budu psát vždy o tom, co mě zajímá, baví, rozčiluje.. No však to znáte. A že toho je dost, to mi věřte. Zároveň bych chtěla zúročit i své slohovky ze školy. Vím, že pojem "slohovky ze školy" vás asi nutí zívat, ale trochu namyšleně si troufám říci, že u nich zívat rozhodně nebudete. A co hned zítra zveřejnit tu poslední - maturitní?

0 názorů:

Okomentovat

Vyjádři svůj názor